|
Etykiety |
|
|
Specyfikacja produktu | Nalepki i etykiety |
Forma dostarczenia:
- Etykiety na gilzach - do automatycznej lub półautomatycznej aplikacji (gilza - rolka wykonane z grubej tektury o srednicy wewnetrznej 76mm). Etykiety zostaną dostarczone na wąskich rolkach o szerokości właściwej dla wskazanego wymiaru etykiety i wybranej orientacji. Domyślna odległość pomiędzy etykietami wynosi 5mm, a odległość od etykiety do krawędzi po 4mm z każdej strony. Odległość pomiedzy etykietami na rolce można zdefiniować samodzielnie. Jeśli nie ma to znaczenia przy aplikacji, zalecamy pozostawienie domyślnej, najtańszej opcji. Forma dostarczenia etykiet na gilzach pozwala na aplikację przy użyciu automatycznych lub półautomatycznych etykieciarek. Przy zamawianiu etykiet na gilzach, kalkulator umożliwia zdefiniowanie kierunku nawoju oraz orientację etykiet, tak aby mogły zostać zaaplikowane na produkt we właściwy sposób. Przy zamawianiu należy zwrócić szczególną uwagę przy wpisywaniu wymiarów użytku.Pole szerokość i wysokość jednoznacznie definiują użytek. Np. wpisując w kalkulatorze kolejno szerokość/wysokość - 90/50mm, definiujemy etykietę poziomą, a 50/90mm - etykietę pionową. W przypadku etykiet na gilzach, przy których kierunek i orientacja ułożenia są istotne dla procesu aplikacji - poprawnie wpisane parametry wymiaru mają decydujące znaczenie.
- Etykiety rulon - do ręcznej aplikacji. Etykiety zostaną dostarczone na wstędze zwiniętej w rulon lub dla wyższych nakładów nawinięte na zbiorczej gilzie 330mm
- Etykiety arkusz. Ta forma doręczenia przewidziana jest dla etykiet w niskich nakładach, dla których nie jest dostępna opcja gilzy. Ponadto folie barwione z zadrukiem Liquid Metal oraz przezroczysta z zadrukiem Biały +CMYK są również dostępne jedynie w wariancie arkuszowym.
W przypadku wyboru dowolnej formy dostarczenia - kalkulator wybierze wariant najkorzystniejszy dla Klienta.
| Nalepki 3D | Wylana na powierzchnię kolorowej, samoprzylepnej etykiety przezroczysta, poliuretanowa żywica nadaje jej niepowtarzalny, luksusowy, trójwymiarowy wygląd oraz zabezpiecza przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Nalepki 3D są odporne na wilgoć. Przy ciągłej, pełnej ekspozycji na promieniowanie słoneczne po kilku miesiącach może się pojawić stopniowe blaknięcie kolorów.
Idealnie nadają się jako znaki firmowe dla wszelkiego rodzaju produktów: komputerów, samochodów, mebli, sprzętu elektronicznego, agd itp.
| Podkład magnetyczny | Folia magnetyczna jest to elastyczne tworzywo sztuczne, zawierajęce w sobie cząsteczki materiału magnetycznego, powodującego przyleganie do powierzchni metalowych (np. lodówka, samochody, metalowe tablice itp.).
Etykiety na podkładzie magnetycznym to doskonałe gadżety reklamowe, jak również materiały informacyjne i ekspozycyjne.
Istotną zaletą w stosunku do materiałów samoprzylepnych, jest możliwość wielokrotnego ich „przyklejania” i „odklejania” bez uszkodzenia. UWAGA !!!W przypadku skrajnie niskich lub wysokich temperatur zaleca się codzienne zdejmowanie grafiki z karoserii samochodu w celu oczyszczenia powierzchni.
Zakres temperatur stosowania: od -40 C do +70C
| Uwagi: | Na krawędzi cięcia folia magnetyczna ulega minimalnemu spęcznieniu - powierzchnia unosi się lekko do góry.
Przy cięciu etykiet na krawędzi cięcia toner minimalnie odpryskuje - etykieta ma delikatną, białą obwódkę - widoczne to jest, gdy ciemna apla dochodzi do krawędzi cięcia.
Etykiety i nalepki 3D należy naklejać na gładkich, oczyszczonych i odtłuszczonych powierzchniach. Minimalna temperatura otoczenia w jakiej można naklejać etykiety i nalepki 3D wynosi 17ºC. Czas wiązania kleju do osiągnięcia pełnej wytrzymałości wynosi, w zależności od warunków min 24 godz. UWAGA!Nie uznajemy reklamacji typu: "nie trzymają się", „odpadają", „za słaby klej" itp. Naklejki wykonujemy od kilku lat na tej samej folii; by uniknąć nieporozumień prosimy wykonać próby - Dział Obsługi Klienta D&D bezpłatnie wysyła próbki naklejek.
W przypadku zastosowań, gdzie etykiety narażone są na uszkodzenia lub ścieranie powierzchni nie zlalecamy druku na folii bez uszlachetniania. |
|
|
|
|