Polityka Jakości przedsiębiorstwa D&D Sp. z o.o. ukierunkowana jest na wytwarzanie i dostarczanie wyrobów i usług o jakości spełniającej ciągle rosnące wymagania i oczekiwania Klienta. Podstawą rozwoju naszej firmy jest ciągłe doskonalenie procesów produkcji i wdrażanie nowych technologii. Pozwala to na umacnianie pozycji D&D Sp. z o.o. na rynku oraz utrzymanie opinii partnera rzetelnego i godnego zaufania.

Narzędziem do realizacji niniejszej Polityki Jakości jest Systemem Zarządzania Jakością wg normy PN - ISO 9001;2000 oraz:

  • jednoznaczne określenie parametrów proponowanych wyrobów i usług,
  • ustalenie wymagań Klienta oraz ich rzetelna i kompleksowa realizacja,
  • stałe poszukiwanie i eliminowanie rzeczywistych oraz potencjalnych przyczyn niezgodności
  • kształtowanie świadomości całego personelu o odpowiedzialności za wyroby i usługi poprzez udział w ciągłym podnoszeniu kwalifikacji.
D&D Sp. z o.o. realizując Politykę Jakości oczekuje satysfakcji i sukcesów Klientów oraz swojej firmy.