Reguły przenoszenia zleceń

Panel klienta umożliwia przenoszenie zleceń jedynie pomiędzy zamówieniami o takiej samej płatności i tym samym adresie wysyłkowym.

Przed przystąpieniem do przenoszenia zleceń należy pamiętać o pewnych regułach które się z tym wiążą:
  1. Podczas przenoszenia zlecenia z zamówienia o krótszym terminie realizacji do innego zamówienia z dłuższym terminem, termin realizacji zlecenia wydłuży się.
  2. Podczas przenoszenia zlecenia z zamówienia o dłuższym terminie realizacji do innego zamówienia z krótszym terminem, termin realizacji zlecenia nie ulegnie zmianie jednak wydłuży się termin realizacji zamówienia do którego zostało przeniesione zlecenie.
  3. Terminy realizacji przypisane są do każdego zlecenia osobno. I są uaktualniane przy każdej operacji przeniesienia. Dlatego powtórne przeniesienia zlecenia do poprzedniego zamówienia nie spowoduje powrotu do poprzednio ustalonych terminów.

Wszelkie koszty wysyłki naliczane są w trakcie fakturowania przesyłki. W związku z tym:
  1. Jeśli w wyniku przeniesienia zlecenia, w zamówieniach ulegnie zmianie sumaryczna waga zleceń koszy przesyłki zamówień mogą ulec zmianie.
  2. Jeżeli w wyniku przeniesienia zlecenia w zamówieniu objętym promocją „darmowa przesyłka” zmniejszy się wartość zamówienia poniżej progu darmowej wysyłki naliczona zostanie przesyłka bez uwzględnienia promocji
  3. Jeżeli w wyniku przeniesienia zlecenia w zamówieniu objętym promocją „darmowa przesyłka” zwiększy się sumaryczna waga zleceń powyżej 30kg naliczona zostanie przesyłka bez uwzględnienia promocji
  4. Jeżeli przeniesiemy zlecenie z zamówienia płatnego przelewem do zamówienia płatnego za pobraniem przeniesione zlecenie będzie fakturowane za pobraniem (i odwrotnie)
  5. W wyniku połączenia kilku zamówień o wartości netto mniejszej od próg darmowej wysyłki, nie wystąpi promocja w postaci bezpłatnej dostawy, nawet gdy nowe, połączone zamówienie będzie miało wartość większą od wymaganego progu.
 

Instrukcja obsługi

Łączenie oraz rozdzielanie zamówień odbywa się poprzez przenoszenie zleceń pomiędzy istniejącymi zamówieniami lub do nowego zamówienia. Operacja ta możliwa jest w panelu klienta (Twoje konto → Zamówienia).
Po kliknięciu na numer zamówienia pojawia się lista jego zleceń. Aby przenieść zlecenie z jednego zamówienia do innego, należy pod danym zleceniem wybrać z rozwijanej listy numer zamówienia, do którego chcemy je przenieść, a następnie nacisnąć przycisk „Przenieś zlecenie”.
Chcąc rozdzielić zamówienie, należy przenieść zlecenie do nowego zamówienia i ewentualnie dodać do niego inne zlecenia.
Na liście zamówień, do których można przenosić zlecenia, widoczne są tylko te zamówienia, których stan realizacji pozwala na dołączenie zlecenia.